Friday 15 July 2011

Aku Dah Hilang Suci Dalam Debu

Hari ny hari kedua Aidaa nan Nad tak bertego. Aidaa tak phm lhaa sape pnye prob sbnrnye ny. Gado cket petik name Aidaa semate mate nak bela diri , nak selamatkan diri. Patuhh name Aidaa gak yg burok. Tak de function lhaa sial nak burok kan name Aidaa. Yg Nad ny pon satu , awal-2 agy Aidaa dah ckp , if dye nak kapel nan sape pon kapel lhaa. Aidaa tak nak masok campo hal dye agy. If jadi pape at dye Aidaa tak nak tanggong. Tapi nape dye still nak hide relationship dye nan Fariz. Egt Aida heran sangat kea haa relationship korg tuh. Korg tak payah nak bodohkan Aidaa lhaa. Nad , kw nan Aidaa same jea lhaa. Keras kepale. Slame ny an , aku jea yg slalu dgr ckp kw , aku dgr ckp kw sbb aku tak nak kw kcix aty nan aku. Lagy satu ,kw dah tawu pangai Pain camane , suke buad kw nan aku gado , tp kw still layan kpale dye. 50% kyte gado sbb dye au. pk cket. Dye tuh care dye nak cari kwn len cket Nad kw tawu care dye nak cari kwn camane an. Buad cyte psl mmbr sndiri , burok kan mmbr sndiri dpan org. Kw dah tawu sume tuh Nad , tp kw still lpekan aku. Mayb kw tak pena anggap aku ny kwn kw kan? Nad , aku tak mengharapkan pujok kw Nad. Selame ny pon aku yg starting pujok kw. Aku tak tawu nak ckp camane agy nan kw. If btol lhaa kw tak nak layan aku agy , oke , aku accept. Tp plzz r , jgn lpe aku ny sape. Mcm-2 doe kenangan. Egt kan kat kem camane. Tydo sesame, buad keje sesame. Aku takkan pena lpe sume tuh doe. Kenangan yg terakhir. Egt smpi byle-2 suci dlm debu , sifu tongga. Kyte janji takkan gado agy. Tp buktinya?? Janji tggl janji jea Nad. Bagy kw , persahabatan kyte dah end kan. Oke. Aku tak boleh nak buad ape agy.
Sayangg , dun just seeing my blog but dun forget to LIKE honey . ^^

No comments: